توقیف9 شناور حامل کالای قاچاق در آبهای شمال خلیج فارس

چاپ مقاله

ماموران دریابانی خوزستان 9 فروند شناور حامل کالای قاچاق را در محدوده آبهای شمالی خلیج فارس که در مسیر بندر سجافی در حرکت بودند توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانانی پاسگاه شناور خور زهره از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل شناورهای عبوری در چند رشته عملیات برنامه ریزی شده ، موفق شدند در جریان بازرسی از شناورهای تجاری حامل کالای قاچاق، 380دستگاه کولر دو تیکه ، 515 دستگاه لباسشویی و 370 دستگاه یخچال فریزر که بدون مجوز و تشریفات قانونی و گمرکی از کشورهای حوزه خلیج فارس به قصد کشور تهیه و بارگیری شده بود را کشف و ضبط کنند.
سردار عبدالله نظرپور افزود: قاچاقچیان قصد داشتند محموله های قاچاق کالا را به صورت غیرقانونی ترخیص کنند ، ولی ماموران دریابانی با توقیف شناورها ، قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف غیرقانونی خود ناکام گذاشتند.

وی ارزش تقریبی این محموله های قاچاق را 33 و نیم میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:در این ارتباط 52 متهم به قاچاق کالا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
هفته گذشته نیز حدود 15 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای شمالی خلیج فارس و در نزدیکی 2 بندر تجاری ماهشهر و سجافی توقیف و محموله های آنان ضبط شد.
در سال جاری بیش از 220فروند شناور تجاری و صیادی حامل کالای قاچاق در آبهای شمالی خلیج فارس ، سواحل منطقه و 2 آبراه بهمنشیر و اروندرود توقیف شده است.

  • تاریخ انتشار : آگوست 11, 2018
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید