حمل با خطوط ریلی

چاپ مقاله

باربری ریلی از مرزسرخس ،آستارا، اینچه برون، لطف آباد و میرجاوه به کشورهای آذربایجان، گرجستان ،روسیه، مغولستان، ترکمنستان، قزاقستان، کشورهای اروپای شرقی، روسیه، پاکستان و ترکیه. خدمات باربری ریلی بوسیله واگن های مسقف، لبه بلند، لبه کوتاه و مسقف.

این شرکت باربری ریلی در کریدورهای سرخس، اینچه برون، آستارا، میرجاوه و رازی فعال میباشند.همینطور مسیرهای عراق و شمع تیغ به افغانستان به زودی فعال خواهند شد.

واردات

شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر در زمینه های باربری ریلی و واردات حجم قابل توجه کالا و مواد خام به ایران امادگی لازم جهت ارائه بهترین خدمات را دارد.

در زیر کالاهای وارداتی اصلی که از طریق ریل وارد کشور شده اند آورده شده است:

آهن، فولاد، و میله آهنی
ورقه آلومنیوم، برنج، مس، و فلزات دیگر
کودهای شیمیایی
پنبه و نخ پنبه
ماشین آلات صنعتی
مواد غذایی مانند برنج، گندم، ذرت
سولفور و محصولات مشابه

صادرات

ایران منبعی مناسب برای تهیه و تولید کالاهای صادراتی به کشورهایی مانند افغانستان، ترکیه ، روسیه ، چین و آسیای میانه می باشد. به دلیل اقتصادی تر بودن باربری ریلی در مقایسه با حمل جاده ای و اینکه می توان حجم بیشتری از کالا را ارسال کرد، کشورهای آسیای میانه و افغانستان مقاصد بهتری هستند.

خدمات

انجام امورات گمرکی در گمرک کشور ورودی
اخذ مجوز حمل و نقل از سازمان حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران
اخذ مجور حمل و نقل از خانه گمرک ایران
انجام امورات مربوط به ردگیری واگن ها
خدمات بابری ریلی
واردات کالا
تخلیه کالا
تخلیه و حمل به انبار (انبارداری رایگان به مدت ۳۰ روز)
تخلیه در انبار
قراردادن کالا در کانتینر ها در انبار
توزیع کالا در مقصد نهایی

بیمه ریلی

بارهای ریلی باید از مبدا تا مقصد بیمه شوند، بدین منظور ما از کلاز های مختلف A، B و C برای بیمه استفاده می کنیم. معمولا توسط صاحب کالا انجام می شود. در غیر اینصورت، با توجه به ارزش بار و جزئیات دیگر، ما می توانیم کالا را بیمه کنیم.

  نظرات

پاسخی بگذارید